Xlera8

אנה מהוני, מייסדת ומנכ"לית של Addition Wealth על הגישה הדיגיטלית והאנושית לבריאות פיננסית

נהנים מהפודקאסטים שלנו? אל תפספסו את הפרקים הבאים! אנא לחץ על כפתור ההרשמה הזה תפוח עץSpotifyYouTube, או פלטפורמת הפודקאסט המועדפת עליך כדי להישאר מעודכן בתוכן העדכני שלנו. תודה על תמיכתך!

אנה מהוני, מייסדת ומנכ"לית של Addition Wealth

כשזה מגיע לבריאות כלכלית יש עדיין הרבה עבודה לעשות. בעוד שפינטק בהחלט השפיע כאן, הצרכן הממוצע אינו בריא כלכלית יותר ממה שהיה לפני עשור. זו בעיה שמרתקת אותי ואני אוהב את זה כשאני מדבר עם חברות שעושות שינוי אמיתי בתחום הזה.

האורחת הבאה שלי בפודקאסט של Fintech One-on-One היא אנה מהוני, המנכ"לית והמייסדת של תוספת עושר. פלטפורמת הבריאות הפיננסית שלהם מכוונת למעסיקים להציע כהטבה לעובדים שלהם, אבל מה שמייחד אותם הוא האינטראקציה האנושית. למרות שיש להם הרבה כלים דיגיטליים לעובדים, הם מציעים גם מפגשים אחד על אחד בחינם עם רו"ח ומתכננים פיננסיים מוסמכים.

בפודקאסט זה תלמד:

  • איך הרעיון לתוספת עושר נבט לראשונה.
  • כיצד התוכנית ב-First Round Capital באמת עזרה להשיק את החברה.
  • רוחב היצע המוצרים שלהם כדי לשפר את הבריאות הפיננסית.
  • מדוע האינטראקציה האנושית היא כל כך מבדלת לחיבור.
  • כיצד הם יכולים להרחיב את גודלם בגישה אנושית פלוס דיגיטלית.
  • כיצד הם בודקים את היועצים הפיננסיים הללו ומבטיחים שהם מספקים ייעוץ איכותי.
  • כיצד הניסיון של אנה ב- Uber עזר לפתח את הפלטפורמה שלהם.
  • מה כרוך ביישום תוספת עושר אצל מעסיק חדש.
  • פרטים על אסטרטגיית היציאה לשוק שלהם.
  • קנה המידה שהם נמצאים בו היום.
  • מה הכי אכפת לאנשים כשזה מגיע לבריאותם הכלכלית.
  • האחוז הממוצע של עובדים שעוסקים בהצעה שלהם.
  • החזון שלה לעתיד של Addition Wealth.

קרא את תמלול השיחה שלנו למטה.

פיטר רנטון  00:01

ברוכים הבאים לפודקאסט של Fintech אחד על אחד. זהו פיטר רנטון, יו"ר ומייסד שותף של Fintech Nexus. אני עושה את התוכנית הזו מאז 2013, מה שהופך את זה לתוכנית הראיונות של אחד על אחד הארוכה ביותר בכל הפינטק. תודה רבה שהצטרפת אליי למסע הזה.

פיטר רנטון  00:27

לפני שנתחיל, אני רוצה להזכיר לך על שירות החדשות המקיף שלנו. Fintech Nexus News לא רק מכסה את כתבות החדשות הגדולות ביותר בתחום הפינטק, הניוזלטר היומי שלנו מספק את סיפורי הפינטק החשובים ביותר לתיבת הדואר הנכנס שלך בכל בוקר, עם פרשנות מיוחדת על הסיפור העליון של היום. הישאר מעודכן בחדשות פינטק על ידי הרשמה ב-news dot fintech nexus.com/subscribe.

פיטר רנטון  00:52

היום בתוכנית, אני שמח לקבל את פני אנה מהוני. היא המנכ"לית והמייסדת של Addition Wealth. עכשיו Addition Wealth היא חברה סופר מעניינת. הם לא כל כך זקנים. אבל הם יצרו פלטפורמת בריאות פיננסית ייחודית שמספקת הרבה מהכלים הפיננסיים שהייתם מצפים להם כשאני אומר את המילים האלה, אבל הם גם מספקים מומחיות פיננסית מותאמת אישית. וזה הרוטב הסודי שלהם, אנחנו נכנסים קצת לעומק איך כל זה עובד. והם עוברים דרך המעסיק כדי להקל על הכלים האלה. אז זה לא עולה כלום לעובד. ואני חושב שזה דבר חזק. ובואו נודה בזה, אנשים צריכים להבין יותר על הכספים שלהם, הם צריכים ללמוד יותר על בריאות כלכלית. לעתים קרובות, זה קצת מאיים. מה ש-Addition עושה הוא באמת לספק נקודת כניסה נהדרת לאנשים ללמוד כמה מהיסודות, ללמוד כמה מהמונחים הרחבים יותר ואיך דברים עובדים, אבל גם לקבל את העצה האחד על אחד, שלדעתי היא כל כך קריטית. בכל מקרה, זה היה דיון מרתק. מקווה שתהנו מהמופע.

פיטר רנטון  02:05

ברוכה הבאה לפודקאסט, אנה.

אנה מהוני  02:07

תודה שיש לך אותי, פיטר.

פיטר רנטון  02:09

התענוג שלי. אז בואו נתחיל על ידי מתן רקע קטן למאזינים על עצמכם. היה לך מעניין, היו לך כמה עצירות מעניינות בקריירה שלך עד היום. למה שלא תיתן לנו כמה מההיילייטס?

אנה מהוני  02:21

אז הרקע שלי הוא גם במימון צרכני. ואז גם עבדתי בתעשיית הטכנולוגיה שש שנים ב-Uber. התחלתי את הקריירה שלי בעבודה עבור קרן פרייבט אקוויטי שה-LP היחיד שלה היה JP Morgan, השקענו בחברות מימון לצרכנים. אז למדתי באמת לאהוב את המרחב ואת הפתקים של האופן שבו מוצרים פיננסיים שונים יכולים לתת שירות לצרכנים, איך אתה חושב על קבלת גישה נכונה לאנשים למידע, עצות, פתרונות לצרכיהם. כמו כן, בתקופה ההיא הבנתי שאנו חיים בעולם שבו ככל שיש לך יותר גישה לעושר, יותר צוותים של אנשים או תמיכה, לעתים קרובות אתה צריך להבין איך לעשות את הכסף הזה שווה יותר. ותמיד הרגשתי שצריך להיות פתרון טוב יותר, נכון, שבו לאנשים רגילים צריכה להיות גם הזדמנות להפיק את המרב מכספם, לא משנה מה הסכום הזה. אז עם זה עשיתי עוד כמה דברים בתחום מימון הצרכנים, עבדתי עבור מנהל הלשכה להגנה פיננסית לצרכן במשך שנה בוושינגטון הבירה. עשיתי גם תוכנית סיבובית ב-Citi Group. ואז הלכתי לאובר לשש שנים, קודם כל הייתי בצד הנסיעה. ואז עברתי לעסקי Uber Eats. וזה היה מסע פנומנלי שלמדתי בעצם איך אתה יכול להשתמש במוצר ובטכנולוגיה ובמקומות שוק ועסקים מוגדלים כדי להפוך דברים לזמינים לאנשים שקודם לכן לא היה סביר, בין אם זה גישה לנסיעה פרטית, או משלוח של כל דבר. בפתח ביתך, ואהבתי את התקופה שלי באובר. אחרי שהחברה יצאה לציבור, רציתי לעשות משהו הרבה יותר מוקדם בשלב ובעצם אמרתי, אוקיי, האם אפשר בעצם לקחת את כל הלקחים שלמדתי במהלך התקופה שלי שם וליישם אותם באתגר המתועד הזה מאוד, שהוא רוב האנשים בארה"ב אין גישה למומחיות פיננסית אישית גדולה. אז האם באמת נוכל לקחת את הלקחים של מוצר, טכנולוגיה, שוק מוקטן ודברים אחרים, ולהשתמש בזה כדי לפתור את הבעיה הזו? וזה מה שאנחנו עושים ב-Addition Wealth.

פיטר רנטון  04:25

מתי נבט הרעיון?

אנה מהוני  04:27

כבר ב-2014, חשבתי על בסדר, האם אוכל להקים חברה שעוזרת לאנשים לחשוב על תכנון הפרישה שלהם? זה לא היה הזמן המתאים עבורי. לא היה לי ניסיון טכני. לא עשיתי שום דבר בשלב מוקדם. וזה פשוט לא היה הזמן המתאים עבורי באופן אישי. אבל הצורך בפתרונות מסוג זה היה ברור לי מאוד במשך זמן רב. ולמעשה, אני יודע שאתה לא, אני יודע שאתה לא שואל את השאלה הזו, אבל אני תמיד אוהב לשתף שבשבילי החלק הקשה ביותר במסע היזמות שלי היה בעצם ההחלטה להקים חברה. להקים חברה זה לא קל, נכון? זה לא לבעלי לב חלש, יש המון אתגרים שאתה צריך לעבור, אתה מקבל הרבה יותר לא ממה שאתה מקבל כן, נכון, גם כאשר חברה מצליחה. אבל בשבילי, ואני חושב שלהרבה אנשים, והייתי אומר אולי גם נשים, אחרים, אני חושב לעתים קרובות שהחלק הכי קשה בפתיחת חברה הוא ההחלטה לעזוב את העבודה שלך וללכת לעשות את זה.

פיטר רנטון  05:24

אז צפיתי בראיון שעשית לפני כמה זמן, ודיברת על איך הקמת את החברה. ואני זוכר שאמרת שאתה כמו בחממה או משהו, או בתוכנית מאיץ, והיו לך שני רעיונות שונים. ספר לנו קצת על זה, סוג של זמן מוקדם ואיך הגעתם למה שאתם עושים עכשיו באדישן?

אנה מהוני  05:45

ובכן, ישבתי יום אחד, למעשה ב-WeWork עם זוג חברים. והיינו כאילו, אוקיי, אם היינו מתחילים משהו, חשבנו איך נוכל לתמוך אחד בשני? האם נעשה משהו ביחד? או בנפרד? מה הם רעיונות כאלה, שיכולים אולי לעניין? ובשבילי, חשבתי, בסדר, מה זה משהו שאני מתלהב ממנו? ימין? אם אתה הולך להקדיש 10 שנים למשהו, ואתה יודע, יהיו לו עליות ומורדות, כמו מה הבעיה שתישאר מחויב אליה לטווח ארוך? הקריטריונים השניים מבחינתי היו מהי בעיה, מהי בעיה מספיק גדולה כדי שתוכל לבנות עסק ועסק גדול מתוך פתרון הבעיה הזו. והשלישי היה, מהי בעיה שלא תיעלם, נכון. וכך היו כמה תעשיות שונות בקטגוריה הזו. עבורי, חשבתי בזמנו על כמו, לתמוך באנשים עם הכספים שלהם, אבל גם, אבטחת סייבר היא מרחב גדול, כמו גם, מכיוון שחשבתי הרבה על כלכלת ההופעות וכיצד לתמוך בעובדים גם במרחב הזה . אבל מבחינתי, באמת חזרתי לאתגר הזה. זו בעיה שגם מבחינה מקצועית וגם אישית, תמיד הרגשתי מאוד, שלאנשים מגיעה גישה טובה יותר לכלכלתם האישית. וכך בתוך המרחב הזה, התחלתי לרצות לעזור לאנשים לפרוש. והתמזל מזלי להיות חלק מתוכנית דרך First Round Capital שעזרה בעצם לאמת רעיונות עסקיים. אז זו הייתה התוכנית המדהימה הזו, שבה הם בעצם עוזרים לך לדבר עם מספר מומחים תוך פרק זמן קצר. ואתה יכול לשאול אותם הרבה שאלות ובעצם לומר, אוקיי, אם הייתי מנסה לעשות X, או Y, או Z, איך אתה חושב שזה יעבוד ומומחים בתעשייה יכולים לתת לך את נקודת המבט שלהם. והייתי די מתה בזמנו להתחיל פתרון מבוסס פרישה. והרעיון הזה היה ברור בשלושת השבועות הראשונים שפשוט לא אצליח להגשים אותו. אבל מה שכן יצא מהשיחות האלה היה, ובכן, האם אתה יכול לנקוט בגישה הוליסטית יותר, נכון ולמצוא פתרון עם בני אדם ובעצם לחבר בני אדם לאנשים בכל סוג של בעיה שהם צריכים, ולבנות תשתית טכנולוגית ניתנת להרחבה תחת זה . ואולי אפילו תוכל למכור את זה דרך המעסיק. אז להבין שאחד האתגרים הגדולים בתחום הזה הוא העלות של רכישת DTC אולי השטח שלהם, כדי להיות מסוגלים לעבוד דרך מעסיקים. אז חלק מהאקסלרטור או מהתוכנית שם היה לחבר אותי עם מספר מובילי משאבי אנוש שונים ולשאול אותם, האם אתה מעוניין בהטבה כזו? אם כן, מה זה היה צריך לעשות? איך זה יצטרך לעזור לעובדים שלך, ובאמצעות סדרת השיחות האלה, התחלתי לשכנע את הרעיון.

פיטר רנטון  08:23

אני יודע שנגעת שם, אבל אולי תוכל לפרט קצת יותר על מה בדיוק אתה מציע ואיך זה עובד.

אנה מהוני  08:31

אז Addition Wealth, אנו שותפים למעסיקים בעלי חשיבה קדימה כדי לספק פתרון בריאותי פיננסי לעובדיהם. אז מה שזה אומר הוא שאם אתה עובד בליים, חברת הקטנועים, הם היו הלקוח הראשון שלנו, Lime pays Addition Wealth, ואז העובדים שלהם מקבלים גישה חופשית למכלול הפתרונות שלנו. אז זו פלטפורמה דיגיטלית שבה הם יכולים לקבל תוכן, מידע, להגדיר את המידע הפיננסי שלהם, אם הם רוצים, דרך הפלטפורמה הזו, הם יכולים לעשות למידה בשירות עצמי, הם יכולים לראות סמינרים מקוונים שעשינו עבור בסיס העובדים שלהם, והם יכולים גם לקבוע זמן עם יועץ פיננסי או רו"ח ללא עלות עבורם. אנחנו כן עושים עבור כל חברה, מספר אירועים שונים, בין אם זה שעות עבודה, או סמינרים מקוונים שבהם אנו צוללים לעומק לנושאים פיננסיים ספציפיים שאנו יודעים שהם חשובים לבסיס העובדים הספציפי הזה. אז כרגע, אנחנו עושים הרבה על מסים, כי זו עונת המס ולכולם יש שאלות לגבי המסים שלהם. במהלך תקופות שונות של השנה, אנו עשויים לעשות מפגשים בנושא תכנון משפחה, קניית בית, חיסכון לפנסיה, מחשבה כיצד להיחלץ מהחובות. אז אנחנו נוטים לנושאים שאנחנו יודעים שהם חשובים לאנשים. ואז הדבר האחרון שאנו מציעים הוא גישה חופשית ובלתי מוגבלת ל-CFP ו-CPA, הפועלים כנאמנים לעובדים. כך שהעובדים לא צריכים לשלם עבור הפגישות הללו. הם יכולים להשתמש בהם איך שהם אוהבים וקבוצת היועצים המדהימה הזו שאנחנו עובדים איתה, לא מנסים למכור להם מוצרים, הם לא מנסים להוריד אותם מהפלטפורמה, הם באמת שם כדי לעזור לאנשים להתמודד עם הצרכים שיש להם. כל כך שמח לדבר קצת יותר על סוגי הבעיות שאנו עוזרים לאנשים איתם בכספים שלהם. אבל זו התוכנית הכוללת.

פיטר רנטון  10:19

כמו שהתוכנית הזו נשמעת נהדר, הרבה ממנה יהיו חצי אוטומטיים, היא ניתנת להרחבה. אבל הדבר היחיד שאני רוצה לחפור בסוג כזה של אחד על אחד, זו אינטראקציה אנושית, זה לא אוטומטי, זה לא הקלטה, אתה לא מדבר עם AI. אלה אנשים שנותנים מזמנם, והעובד לא משלם על כך כלום. אני שואל כמה זה ניתן להרחבה? ואיך אתה אוהב ש-1% מהאנשים מנצלים את זה? אני בטוח שיש לך כמה סטטיסטיקות טובות על זה. אני רק סקרן איך כל זה עובד?

אנה מהוני  10:53

כן, זו שאלה מצוינת. אז ההצעה שלנו היא שילוב של דיגיטלי עם אנושי. אז אנחנו כן מספקים גישה ליועצים אנושיים, אנחנו אוהבים שכסף הוא רגשי. חוויות דיגיטליות אינן יכולות להסביר כל מקרה שימוש שעובד עשוי לרצות לדון בו. אבל אז אנחנו גם מציעים כלים ומשאבים פיננסיים ודרכים לעבוד על המידע הפיננסי שלך, כמו גם ללמוד בעצמך וגם במפגשים קבוצתיים. אז אנחנו משתמשים בשילוב של הדיגיטל והאדם כדי לאפשר לאנשים לעבור את ההחלטות הפיננסיות שלהם במספר דרכים שונות. אבל אנחנו כן, אנחנו מציעים את שניהם, וזה מה שהופך את התוכנית לניתנת להרחבה ובמחיר סביר. יש עוד חלק לאינטראקציה האנושית, שלדעתי היא ממש חשובה. כלומר, אנחנו חיים בעולם שבו באופן מסורתי, יועצים פיננסיים עסקו בעשיית כסף מ-AUM. אז הרבה מהמטרות של יועצים פיננסיים רבים, לא כולם אבל רבים, היו בסדר, תן לי להבין את כל המידע על הנכס שלך, בוא נדבר על מה התוכנית לטווח ארוך שלך, תן לי להבין מה אני יכול לנהל עבורך. זה מעולה. וזו הצעה אחת. אבל אני באמת חושב, ומה שראינו הוא שאנשים צריכים צרכים הרבה יותר גמישים סביב הכספים שלהם. כמו כן, אנשים לא תמיד רוצים לחלוק הכל על הכספים שלהם, כאשר יש להם שאלה ספציפית. ימין? ייתכן שתהיה לך שאלה לגבי, למשל, איך לחשוב על ארגון מחדש של חלק מתשלומי החוב שלך, שאינך צריך לחלוק את כל השאר על הכספים שלך כדי לקבל תשובה ממש טובה בנושא. וכך אנו תומכים בשניהם, אנו תומכים בעובדים, בשניהם הם מקבלים גישה לתוכניות פיננסיות לטווח ארוך יותר, אך גם מקבלים גישה לתשובות בדיוק בזמן לצרכים שיש להם. וכך אנו מגלים שלפעמים עובדים קובעים שיחה עם יועץ פיננסי, ותוך 15 עד 30 דקות, הם יכולים לקבל פתרון ממש מעולה למה שהם חיפשו. התשובה הזו לא הייתה כמעט דומה, מנוסחת כפי שכנראה יכולתי לעשות אותה.

פיטר רנטון  12:58

אוקיי, איך אתה בודק את האנשים האלה, כי אני יכול לדמיין שהאיכות יכולה להיות שונה באופן דרמטי?

אנה מהוני  13:07

אתה צריך להיות מאוד מתחשב באיכות האנשים שאתה מביא לפלטפורמה. אז אנחנו נוקטים בגישה דו-כיוונית. הראשון הוא רשת היועצים שאנו בוחרים לעבוד איתה היא סלקטיבית ביותר. ואנחנו מאוד מקפידים להבטיח שהם מנוסים, שיוכחו שהם איכותיים, ואז אנחנו מעבירים אותם לתוכנית ספציפית כדי לשלב אותם בהיצע הרחב שלנו. וכדי לאפשר להם להצליח בחוויית Addition Wealth. הדבר השני שאנו עושים הוא אנו עוקבים ומנטרים כדי להבטיח שהשיחות הללו יהיו איכותיות ומספקות לעובדים את מה שהם צריכים. אז אחרי כל אחד על אחד, אנחנו שולחים סקר לעובד ואומר בסולם מאחד עד 10, עד כמה אתה מרוצה מהאינטראקציה הזו? והתגובה הממוצעת שלנו היא 9.5 מתוך 10.

פיטר רנטון  13:53

וואו, זה מפתיע אותי כשאתה מדבר שם שיש לך, במובנים מסוימים, אתה מנהל כאן שוק דו צדדי, נכון? יש לך את הלקוחות שלך בצד אחד, כמו שאובר ניהלה שוק דו-צדדי, שבו היית מעורב. ואז יש לך את היועצים, היועצים האישיים. איך הזמן שלך ב-Uber עזר לך לנהל את הדינמיקה הזו?

אנה מהוני  14:16

כן זה נכון. אז יש לנו כמה מאיתנו בצוות שהגיע מאובר. ובנינו את השווקים, גם בצד הנסיעה וגם בצד האכילה. אז מה שעשינו הוא בעצם אמרנו, איך אנחנו יכולים להקים הצעה מאוד איכותית הן לעובדי הקצה שמשתמשים במוצר, כמו גם חוויה נהדרת ליועצים הפיננסיים, נכון, ואחת שבה הוא נמצא חוויה מועילה הדדית, אבל זה עובד. אז לקחנו הרבה מהלמדות שהיו לנו ובמה אנחנו מתמקדים, אנחנו מתמקדים בזמינות, נכון? אנו מבטיחים שכאשר עובד הולך לקבוע זמן, הוא יוכל לדבר עם מישהו למחרת אם הוא צריך, ואז אנו מבטיחים שהחוויה תהיה איכותית. ולכן אנחנו עושים הרבה בבדיקת האנשים שאנו מביאים לפלטפורמה, ומבטיחים בזמן אמת באמצעות סוגים שונים של מעקב ונתונים וסקרים שעלינו לוודא שזו חוויה חיובית. ואז אנחנו גם עובדים מאוד קשה כדי לוודא שזו חוויה חיובית גם ליועצים. לא היה לנו שום נטייה ליועץ בשוק מנקודת המבט של היועץ הפיננסי, כי אנחנו גם באמת מתחשבים איך לגרום לזה לעבוד גם עבורם. אז אנחנו מאוד גאים במה שהצלחנו לעשות. סוג זה של הגדרה גם מאפשר לתת לאנשים גישה לייעוץ אנושי באופן אישי, נכון? כי בדגמים המסורתיים, שבהם זה, אתה יודע, זה דורש מספר שעות של שיחה לפני שאתה יכול לספק ערך למישהו, זה מאוד יקר, וזה לא ניתן להרחבה. אבל אני חושב שזו דרך מאוד מסורתית לחשוב איך לתת לאנשים גישה לבני אדם באיכות גבוהה. ויש דרכים גמישות יותר לעשות זאת.

פיטר רנטון  15:57

וכמה מהחלק הזה של ההיצע שלך הוא באמת המפתח לסגירת עסקאות, האם זה בערך כמו הדובדבן למעלה? או שזה חלק בלתי נפרד מההחלטה כשחברות נכנסות לסיפון?

אנה מהוני  16:09

אני חושב שזה חלק מרכזי, נכון? זו בשום אופן לא הדרך היחידה שבה אנחנו מתקשרים עם העובדים. והמעסיקים יודעים את זה נכון? הם מעריכים את הגמישות של ההצעה הדיגיטלית, ומאפשרים לעובדים לבחור את המסע שלהם לפי איך הם רוצים לעבוד דרך הכספים שלהם. אבל יש משהו שמאוד מנחם בידיעה שאתה יכול לדבר עם מישהו. כספים הם נושא רגשי. אני חושב שיש גם מגוון רחב מאוד של הבנה לגבי הכספים של האדם. וכך אנו רואים הרבה אנשים שיש להם פחד לגבי איך לגשת אליהם, נכון, זה יכול להיות נושא מאוד מפחיד. ולכן אחת הסיבות שבגללן אנחנו אוהבים לספק גישה לפתרונות דיגיטליים ולכלי שירות עצמי, כמו גם לחלק מהאירועים הקהילתיים האלה, כמו גם לאחד על אחד, היא בגלל שאולי יש לך אנשים שלא מרגישים בנוח לנווט בעצמם, אולי הם אפילו לא מרגישים בנוח לדבר עם מישהו, נכון, אבל הם יותר משמחים להשתתף בסמינר מקוון על נושא שהם יודעים שהוא סופר חשוב להם וללמוד ולשמוע את עמיתיהם שואלים באמת שאלות חכמות, וזה עוזר להם לעשות צעדים בכיוון הנכון. אז אני מוצא שהמרכיב האנושי הוא חלק מרכזי במתן הצעה באיכות גבוהה. אבל זה לא אמצעי, בשום אופן לא החלק היחיד לפתרון.

פיטר רנטון  17:26

מה זמן ההובלה? מה כרוך ביישום הפתרון שלך?

אנה מהוני  17:30

אז הכי מהר שעשינו, ועשינו את זה פעמיים עכשיו זה שפגשנו חברה, הם חתמו על החוזה באותו לילה, אנחנו עושים הצטרפות, מתקשרים איתם למחרת, ואז למחרת. , נוכל להפיץ את הפלטפורמה לעובדים שלהם. אז השקנו פעמיים בתוך 48/72 שעות חברה חדשה. יש קבוצות אחרות שכמובן לוקח יותר זמן מזה. אבל ברגע שהגדרת תשתית שעובדת, ואנחנו בונים את יכולת התצורה הטכנולוגית שלנו, נכון, אז אנחנו צריכים להבין מחברה, בסדר, בוא נבין איך העסק שלך מוגדר. בואו להבין מה חשוב לעובדים שלכם. אבל אז אנחנו יכולים די בקלות להתחיל להגדיר עבורם חוויה. ואז ברגע שאנחנו מתחילים לעבוד עם העובדים האלה, ונוכל לראות, בסדר, מה הם הנושאים הפיננסיים שחשובים להם? איך הם מרתקים? מה הם השינויים שמתרחשים בכספים של מישהו? מה הם האירועים שמתרחשים בחברה, נכון, ברור שאנחנו ממשיכים להגדיר ולהתאים אישית את החוויה הזו עבור אותה קבוצת קצה של משתמשים. אבל במונחים של הגדרה, אם זה משהו שהוא לא מבנה חדש נטו, אנחנו יכולים, אנחנו יכולים לפרוס די מהר.

פיטר רנטון  18:42

אני מניח שהכל קורה באתר שלך, נכון? כמו שיש לך כניסה והכל, אתה שולט איך הכל פועל. אחרת, לא הייתם יכולים לעשות זאת ולא תוכלו להשתלב במערכת שכר או במערכת משאבי אנוש תוך 24 שעות.

אנה מהוני  18:54

אז אנחנו יכולים לשלב מידע על משאבי אנוש בפלטפורמה שלנו בתוך זה, בתוך מסגרת זמן די מהירה. ואז נוכל להשתלב, דרך SSO, גם בפלטפורמות של אנשים אחרים. שוב, זה תלוי במה שהחברה רוצה לעשות, אבל אנחנו מסוגלים להשתלב בפלטפורמות אחרות.

פיטר רנטון  19:13

כמה עולה להעלות אתכם לסיפון? אני מתאר לעצמי שזה משתנה בהתאם לגודל החברה, אבל אתה יכול לתת לנו סוג של טווח?

אנה מהוני  19:20

אנו עובדים עם חברות בהתאם לגודלן. אז ככל שהחברה גדולה יותר, אנחנו בדרך כלל גובים עמלה לכל עובד, לחודש, ואז ככל שהחברה גדולה יותר, אז אתה מתחיל להקטין מעט את ה-PEPM הזה.

פיטר רנטון  19:34

אוקיי, ואז אתה הולך לחברה אחת בכל פעם? אני מתאר לעצמי שזה יהיה דבר נהדר עבור, אתם יודעים, ה-ADPs והטרינטים של העולם. מהי אסטרטגיית היציאה לשוק?

אנה מהוני  19:46

בחזית השוק, אנחנו כן מתקשרים עם חברות, נכון, אז נתקשר עם חברות ישירות. אנחנו גם ניצור שותפויות עם קבוצות אחרות שקשורות לחברה כדי שנוכל לעשות שותפות הפצה, אם תרצו. ואנחנו יכולים להיות שותפים, שותפים בחזיתות שונות.

פיטר רנטון  20:07

בסדר. אוקיי, אז אתה יכול לתת לנו תחושה של קנה המידה שבו אתם נמצאים היום? כאילו, כמה לקוחות? כמה עובדים? משהו שנותן לנו קצת תחושה איפה אתה נמצא?

אנה מהוני  20:16

כן, אנחנו ב-10 מתוך 1000 עובדים. ואנחנו לא מפרסמים את מספר הלקוחות שיש לנו בפלטפורמה היום.

פיטר רנטון  20:26

בסדר. בסדר. ומה עם המסע לעבר האיזון? אני מתכוון, כאילו, אני יודע, לא עשית את החברה הזאת כל כך הרבה זמן. אבל מה שלומך כלכלית, נגיד?

אנה מהוני  20:38

אנחנו נמצאים היום בעמדה חזקה של תזרים מזומנים, במידה רבה, מכיוון שהיינו מאוד מתחשבים לגבי הצמיחה של העסק שלנו, תוך התחשבות רבה בבניית טכנולוגיה בקנה מידה גדול. כדי שנוכל להשתמש במה שבנינו, נכון, נוכל להגדיר את זה עבור הלקוח הבא על ידי התחשבות באמת במה שהם צריכים, ובניית מבצע וצוות מותאמים. אז אנחנו נמצאים היום במצב פיננסי חזק מאוד.

פיטר רנטון  21:05

בסדר. אז יש לך גם צוהר טוב למה אכפת לאנשים מבחינה כלכלית. מה אכפת לאנשים, באופן כללי? מהם חלק מהדברים שהם באמת רוצים לדעת עליהם יותר?

אנה מהוני  21:18

זו שאלה מצוינת. אז אנחנו רואים כמה דברים שונים, אני אשתף כמה ציטוטים שהוצאתי לפני זה שפשוט היו מאוד משמעותיים עבורי. אז בשנה שעברה, הייתי ביריד הטבות לעובדים. ועובד ניגש לשולחן שלנו ואמר, לא חלמתי שאוכל להיות בעל בית משלי. אבל הודות לעבודה שעשיתי עם החברה שלך, לא רק הצלחתי לחסוך לבית, אלא גם נתמכתי בתהליך רכישת אחד. זה היה משמעותי ביותר. לאחרונה, אקרא ציטוט שמישהו הגיש בפלטפורמה שלנו, שיעור הלוואות הסטודנטים שלי הפך לסופר גבוה. ואני התחרפנתי ולא יכולתי להתמקד, קבעתי אחד על אחד עם יועץ, הרגשתי יותר טוב, זה היה משהו אחד פחות שהיה לי בראש, אולי זה מרגיש ממש נורא שיש לי את זה הרבה חוב, אבל לפחות אני יודע מה אני עושה. ואז היה לנו עוד אחד, אני לא יכול להגיד לך על מה הוצאתי את כל הכסף שלי לפני הוספה, אני רק יודע שהכל היה משחקים ואוכל. ברגע שהתחלתי להשתמש ב-Addition, כל כך הרבה דברים אחרים השתנו. בסופו של דבר ירדתי במשקל, בסופו של דבר השקעתי יותר זמן להיות פרודוקטיבי. זה כל כך מטורף איך הכסף שלך מכתיב מה אתה עושה עם עצמך.

פיטר רנטון  22:25

מעניין.

אנה מהוני  22:26

זה באמת מעניין, פיטר, כי הדבר שהכי תוקף בעבודה שאנחנו עושים הוא מאז שהיינו בבטא פרטית, עם החברה הראשונה שלנו לפני יותר משנתיים, ההשפעה של משתמש הקצה הייתה תמיד ברורה. זה סוג המוצר שעוזר לאנשים. חלק מהציטוטים הראשוניים שהיו לנו, אלו סוגי השאלות שהחזקתי בהם בשנתיים האחרונות, אבל לא רציתי להוציא 3,000 דולר כדי לקבל תשובות. אז אנחנו רואים את הבעיות היומיומיות שלהם, נכון? אנשים מודאגים לגבי הפרישה שלהם, אנשים רוצים לעבוד באמצעות החלטות פיצויים הוני, אשר מאוד יקר להבין, זה יכול להיות מאוד יקר לדעת מה לעשות. בחזית התגמול ההוני. אנחנו עוזרים לאנשים שמבינים איך לתכנן את הכספים שלהם לאחר גירושין. אני מתכוון, זה באמת משתרע על פני הטווח. יש הרבה אנשים שמתכננים משפחה וחושבים על אוקיי, מה זה אומר? איך אני משקיע בחינוך של ילדי? מכיוון שאנו משרתים כחברות, אנו מתקשרים עם עובדים שבאמת טווח טווח מוקדם בקריירה שלהם למידה וחשיבה על מה לעשות עם הכספים שלהם, לראשונה, כל הדרך עד לאנשים שיש להם חסכונות, מתכננים עבורם פרישה, הם באמת במקום בר מזל להיות בו. אבל כשאתה עובר את ערוץ היציאה לשוק שעברנו, אתה צריך להיות ממש חכם לגבי איך אתה מגדיר מוצר, טכנולוגיה ותוכן ערכת פתרונות שבאמת מדברת לאנשים העוסקים במגוון רחב של נושאים פיננסיים, ועם רמות שונות של השכלה פיננסית. אז זה היה ממש נהדר לראות שזה עבד. ברור שאנחנו מבלים את ימינו באיך אנחנו יכולים לגדול? מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר? מה אנחנו צריכים לתקן? מה אנחנו יכולים לבנות, אבל הפתרון הוא עוזר לפתור בעיה שמתועדת היטב. וזה ברור שאנשים צריכים.

פיטר רנטון  24:16

ואני מתאר לעצמי שזה הולך להיות די דביק. כי ברגע שתכניס את זה ואנשים רגילים לזה, יהיה לך קשה מאוד עם העובדים. אם אתה אומר כן, אנחנו לא באמת יכולים להרשות זאת לעצמנו יותר, סליחה. האם אתה מוצא שזה פתרון ממש דביק?

אנה מהוני  24:32

אנחנו רואים בממוצע ש-70% מהעובדים מעורבים בהצעה שלנו, וזה מספר שאנחנו מאוד גאים בו, ולמען האמת, שאנחנו עובדים קשה מאוד כדי להשיג. ויש לנו CSAT מהעובדים של 90%. אז אנחנו מאוד גאים בזה. ראינו חידושים דביקים מאוד ממעסיקים מהסיבות המדויקות שציינת. הדבר השני שראינו שהיה ממש נהדר הוא שראינו כמה משותפי משאבי אנוש או עובדים שלנו שהיו בחברות שהשקנו איתן, ואז הזיזו מעסיקים ושואלים אם נוכל להביא את זה למעסיק החדש שלהם. אז זה היה, זה תמיד מחמיא ומאמת ומעורר השראה עבור הצוות שלנו, כשזה קורה.

פיטר רנטון  25:13

אז כמה חברה קטנה תרד לעבוד איתה? כלומר, מה המינימום?

אנה מהוני  25:18

אנחנו אוהבים לעבוד עם חברות שנמצאות לפחות במאות, עד 1000, 10 של 1000. אנחנו יכולים להיכנס אפילו ל-100 מתוך 1000 עובדים, ואנחנו עושים את זה היום. אבל אנחנו פתוחים לעבוד עם חברות בכל הגדלים.

פיטר רנטון  25:33

אני בטוח שעשית מחקר שוק, כלומר, לחלק מהחברות הגדולות של Fortune 500 יש חלק ממה שאתה עושה בבית. אבל זה נשמע כמו במובנים מסוימים, אתה מציג מוצר חדש לשוק. ולפעמים, עדיף להיות שוק קיים ולהביא מוצר טוב יותר. אבל האם אתה מוצא את זה בהתחשב במוצר חדש, האם אתה מתחרה מול מוצרים קיימים? כלומר כשאנשים אומרים לא, למה הם אומרים לא? אני מתאר לעצמי שאתה לא מקבל 100% כן?

אנה מהוני  26:06

לא, אני אשמח לקבל 100%. אנחנו לא בעניין של, כשאתה פותח חברה, אתה לא בעניין של 100% כן. לא, זו שאלה מצוינת. אז הייתי אומר שזה מגיע כפול. לפעמים לחברות אין תקציב, מתאים להטבה חדשה לעובדיהן. וזה פשוט מה שזה, נכון? אנחנו עובדים איתם, אנחנו רואים מתי זה יכול להיות המקרה. ואנחנו רואים כמה חברות מסתובבות. יש כאן קבוצה שנייה של חלקים, שהיא חלק מספקי הפנסיה הגדולים ביותר שכן מספקים גישה לכמה פתרונות פיננסיים. ולכן לפעמים מעסיק יגיד, ובכן, יש לי כאן פתרון. ומה שאנו מוצאים הוא שעבור מעסיקים שבאמת רוצים לעזור לעובדים שלהם לעבור את ההחלטות הפיננסיות שלהם, הם רוצים יותר ממה שזמין כרגע. מכיוון שלנו, הלקוחות שאנחנו עובדים איתם היום, לכולם יש, כמובן, את הפתרונות עם הספקים הללו לפנסיה. אבל החברות האלה מעודדות לעתים קרובות מודל עסקי שהוא מאוד מכוון AUM, נכון? אז כשזה מגיע להחלטות, כמו איך אני צריך לחשוב על פירעון החוב שלי, או אם אני הולך להשקיע בבית, או להמשיך לשכור, החלטות נכונות שכולנו מקבלים, אלא אם כן חלק מהנכסים האלה הולכים לך למוסד, זה לא, אולי הם יעזרו לך, אולי לא, אבל זה לא באמת איך הם מרוויחים את הכספים שלהם. ימין. ולכן אנחנו ב-Addition Wealth עוסקים בסיוע לאנשים לקבל את ההחלטות הפיננסיות הטובות ביותר עבורם ועבור משפחתם. כאילו זו המשימה שלנו. זה מה שאנחנו עושים. בשביל זה משלמים לנו. אז לא אכפת לנו בכלל מה הבעיה הזאת, ואנחנו עוזרים לאנשים, אתה יודע, איך אני מתכנן את התקציב שלי אחרי שהתגרשתי ונמצאתי בחיים חדשים, נכון? איך אני משקיע כסף אם אני מתכנן לילד, ואני רוצה לחשוב על חינוך, אבל אותה שיחה על תכנון משפחה יכולה להיות גם אני הולך להביא ילד לעולם ואני לא יודע אם אני יכול להרשות לעצמי טיפול בילדים או חלק מהעלויות הבלתי צפויות האחרות האלה, מה אני יכול לעשות? ואנחנו יותר משמחים לחפור בכל השאלות הללו. ואלה השאלות שגורמות ללחץ ל-58% מהאנשים בארה"ב.

פיטר רנטון  28:21

ובכן, יש לך שוק גדול שאתה יכול לתקוף כאן כי יש אחוז עצום מהאוכלוסייה שישמח לקבל את המוצר הזה על ידי המעסיק שלהם. אז מה החזון שלך כשאתה מסתכל על זה בהקשר של זה עתה אמרתי, שם זה באמת, כאילו ה-TAM שלך גדול כמו כל אחד בפינטק, באמת. אז מה החזון שלך?

אנה מהוני  28:43

כן, החזון שלנו הוא כפול. האחת, כדי להמשיך לעזור לכמה שיותר אנשים, נכון, אנחנו פותחים את ימי שני שלנו עם חגיגת ההשפעות על הלקוחות שהיו לנו בשבוע הקודם. ותמיד יש לנו מה לחלוק, כי יש לנו השפעה רבה על העובדים שלנו שאנחנו שאנחנו עובדים איתם ועבורם, מדי שבוע. אז אנחנו רוצים להרחיב את זה למיליוני ו-10 של מיליונים ו-1000 של חברות שאנחנו יכולים לעבוד איתן. החלק השני של החזון שלנו הוא באמת לחשוב על איך אנחנו יכולים להשתלב בכמה מערוצי ההפצה הקיימים שבהם אנשים כבר נוגעים בצרכני הקצה, נכון? בנינו טכנולוגיה שמאוד חכמה לגבי איך אתה עוזר לאנשים לעבור החלטות פיננסיות טובות יותר. ויש הרבה מקומות שבהם אנשים מקבלים החלטות פיננסיות שבהם הם לא בהכרח הולכים קודם כל ל-Addition Wealth, וזה בסדר. אבל האם אנחנו יכולים להשתמש בחלק מהכלים והטכנולוגיה וההתמצאות הצרכנית הראשונה שבנינו, ולעזור לשלב אותו בכמה מאותם פתרונות אחרים? אז יש עבודה שאנחנו עושים שם, אנחנו בשלב מוקדם יותר, אבל זה היה מאוד מרגש וגם מאוד מבטיח.

פיטר רנטון  29:54

אוקיי, טוב, אני חייבת להשאיר את זה שם אנה, זה באמת סופר מעניין, אני חושבת. אני מאחל לך כל טוב. אני חושב שאנחנו צריכים לתקוף את הבריאות הפיננסית בכל דרך אפשרית. אני חושב שמה שאתה עושה הוא מבריק, אז תודה שהגעת לתוכנית.

אנה מהוני  30:08

תודה רבה שהקדשת מזמנך, פיטר.

פיטר רנטון  30:12

ובכן, אני מקווה שנהנית מהתוכנית. תודה רבה על ההקשבה. אנא קדימה ותן ביקורת על התוכנית בפלטפורמת הפודקאסטים לבחירתך ולך ספר על כך לחברים ולקולגות שלך. בכל מקרה, בהערה הזו, אני אחתום. אני מאוד מעריך שהקשבת, ואני אתפוס אותך בפעם הבאה. ביי.

  • פיטר רנטוןפיטר רנטון

    פיטר רנטון הוא יו"ר ומייסד שותף של Fintech Nexus, חברת המדיה הדיגיטלית הגדולה בעולם המתמקדת בפינטק. פיטר כותב על פינטק מאז 2010 והוא המחבר והיוצר של פינטק אחד על אחד פודקאסט, סדרת ראיונות הפינטק הראשונה והארוכה ביותר.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

דבר איתנו

שלום שם! איך אני יכול לעזור לך?